I Love You , My Honey
نويسندگان

نمیدونم چرا امشب دلم گرفته

نمیدونم این قطره های اشک چرا ولم نمیکنه

من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم

کجا برم که بی تو من یه راه چاره ندارم

تو انتظار دیدنت یه عمریه تنها شدم

دارم میسوزم این روزا از داغ عشق تو گلم

بدون دلم گرفته،بدون که خیلی خسته ام

بدون دوباره من باز تنها تو غم شکسته ام

خودت میدونی که جز تو من کسی رو نمیخوام

گفتم مسافرم باش گفتی برو نمیام

نمونده را چاره ای برای دلواپسی هام

توعشق آخر منی تورو میخوام تورو میخوام

عشق تو مثل آتیشه اما خودت کوه یخی

عشق تو عشق آخره عشق دوباره ندارم

من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم

کجا برم که بی تو من یه راه چاره ندارم

تو انتظار دیدنت یه عمریه تنها شدم

دارم میسوزم این روزا از داغ عشق تو گلم

91/5/27

3:56 AM



نظرات شما عزیزان:

ملیحه
ساعت11:50---28 مرداد 1391
نمیدونم
کسی نیست
چیزی نیست
پر شده م از تهی
از تمام دلتنگ ها
از تمام بی کسی ها
تنها مانده ام
در میان این همه آدم نما
این همه انسان نما
این همه تنــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــها.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:دلگیر,تنها,دلگرفته,شعر تنهایی, ] [ 2:38 ] [ *T.D.A* ]

درباره وبلاگ

درد و دل ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد
موضوعات
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 32354
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

عاشقانه ها

دریافت همین آهنگ

آوازک